Várható termékek
http://www.youtube.com/watch?v=PoQDvWD5sLs&feature=youtu.be
Ditech nyomásszabályzó szelep felújítás.
Igen sokszor halljuk, hogy a motorunk injektorfej cserés. Ez a kis alkatrész igen sok szakavatott szerelőt megfog.
Nos szinte minden esetben ez a szelep a bűnös az injektor rakoncátlanságának,és gyertya lekormolásához is van köze ,+ erőtlenségnek. Igazából elég lenne ezt kicserélnünk,de sajna külön nem lehet hozzájutni csak kompletten fejjel ,ami több mint 40-60000ft. Tehát a többi alkatrész felesleges nekünk. Ha használtat vennénk ,látjuk is az ábrán a membrán előregedését ,eltöredezését. Sajna kicsi az esély ,hogy azzal előbbre jutnánk.
Erre történnek most erőfeszítések ennek a felújítására. Amit rövidesen fel is teszek a lapomra. Igazábol a tervek megvannak ,csak a felszerszámozás és a próbák váratnak magukra. Itt a képen is jól látszik a membrán elöregedése,kitöredezése., Így ezálltal a nyomást nem tudja megtartani,és utoljára átereszt. Ha átereszt ,akkor az ülepítő pohárban is benzin áll.
Az útóbb feltett képeken látszik a megoldás, és a kész szelep. Én 2db membránnal szerelem össze,ez igen nagy mértékben hosszabbítja meg az élettartamát a szelepnek! Több lépésben történik a préselés,ez annyira nem fontos,így csak nagy léptékekben teszek fel képet róla.
Féktárcsák
Ezek a nagyméretű féktarcsák (260-280-300mm) öntött acélbol készülnek. Az előnyük a gyári tárcsákhoz képest a nagy tapadófelület és az anyagábol eredő jóval nagyobb fékhatásfok és nem elhanyagolható a tökéletes hűtés sem...
A képek tájékoztató jellegűek, a teszteléseken szereplők nagyban hasonlítanak rájuk. Kifejezetten versenycélra terveztük őket, de természetesen síma utcai céllal is felszerelhető, ha valakinek a gyors megállás, a szép design és a kifejezeten hosszú élettartam fontos.
Titán hajtókar
Mint tudjuk a legkomolyabb versenygépek mind titán hajtókarral rendelkeznek. Ez már most elérhető és elérhető áron lesz. Előnyei a hagyományos öntött sűllyesztékben kovácsolt hajtókarokkal szemben:
1.) Anygábol eredendően masszívabb, törés illetve szakítószilárdsága megközelitőleg az acélé.
2.) Súlya az acéléhoz képest szinte a fele. Kb 60% ötvözőktől függően.
3.) A könnyített hajtókar nagyban befolyásolja a gázreakciót ez elérheti konfigurációtol függően a 20-30%-ot is. A prototípus sikerrel vizsgázott a folyamatos legnagyobb terhelés mellett! Már csak idő kérdése, hogy a gyártás meginduljon. A feldolgozott titán tartalmaz 15% krómot és 7% Wolframot.
Számítógépes terhelés teszt előzte meg a végleges kialakítást:
Szerelő állvány:
Motor szerelő állványok gyártását is vállaljuk: