Várható termékek

                                      http://www.youtube.com/watch?v=PoQDvWD5sLs&feature=youtu.be                       

 

                                             Ditech nyomásszabályzó szelep  felújítás.

   Igen sokszor halljuk, hogy a motorunk injektorfej cserés. Ez a kis alkatrész igen sok szakavatott szerelőt megfog.
 Nos szinte minden esetben ez a szelep a bűnös az injektor rakoncátlanságának,és gyertya lekormolásához is van köze ,+ erőtlenségnek. Igazából elég lenne ezt kicserélnünk,de sajna külön nem lehet hozzájutni csak kompletten fejjel ,ami több mint 40-60000ft. Tehát a többi alkatrész felesleges nekünk. Ha használtat vennénk ,látjuk is az ábrán a membrán  előregedését ,eltöredezését. Sajna kicsi az esély ,hogy azzal előbbre jutnánk.

Erre történnek most erőfeszítések ennek a felújítására. Amit rövidesen fel is teszek a lapomra. Igazábol a tervek megvannak ,csak a felszerszámozás és a próbák váratnak  magukra. Itt a  képen is jól látszik a membrán elöregedése,kitöredezése., Így ezálltal a nyomást nem tudja megtartani,és utoljára átereszt. Ha átereszt ,akkor az ülepítő pohárban is benzin áll.

Az útóbb feltett képeken látszik a megoldás, és a kész szelep. Én 2db membránnal szerelem össze,ez igen nagy mértékben hosszabbítja meg az élettartamát a szelepnek! Több lépésben történik a préselés,ez annyira nem fontos,így csak nagy léptékekben teszek fel képet róla.
 


 

 

 

Féktárcsák

Ezek a nagyméretű féktarcsák (260-280-300mm) öntött acélbol készülnek. Az előnyük a gyári tárcsákhoz képest a nagy tapadófelület és az anyagábol eredő jóval nagyobb fékhatásfok és nem elhanyagolható a tökéletes hűtés sem...

A képek tájékoztató jellegűek, a teszteléseken szereplők nagyban hasonlítanak rájuk. Kifejezetten versenycélra terveztük őket, de természetesen síma utcai céllal is felszerelhető, ha valakinek a gyors megállás, a szép design és a kifejezeten hosszú élettartam fontos.

 

Titán hajtókar

Mint tudjuk a legkomolyabb versenygépek mind titán hajtókarral rendelkeznek. Ez már most elérhető és elérhető áron lesz. Előnyei a hagyományos öntött sűllyesztékben kovácsolt hajtókarokkal szemben:

1.) Anygábol eredendően masszívabb, törés illetve szakítószilárdsága megközelitőleg az acélé.

2.) Súlya az acéléhoz képest szinte a fele. Kb 60% ötvözőktől függően.

3.) A könnyített hajtókar nagyban befolyásolja a gázreakciót ez elérheti konfigurációtol függően a  20-30%-ot is. A prototípus sikerrel vizsgázott a folyamatos legnagyobb terhelés mellett! Már csak idő kérdése, hogy a gyártás meginduljon. A feldolgozott titán tartalmaz 15% krómot és 7% Wolframot.

Számítógépes terhelés teszt előzte meg a végleges kialakítást:

 

Szerelő állvány:

Motor szerelő állványok gyártását is vállaljuk: