RMS gyári Mid-Rce kategóriás hajtókar szett kompletten.
Ha hajtókaros lett utcai motorunk vagy akár mid-race kategóriás,ezt a hajtókar szettet gond nélkül ajánlom. Piaggio, Minarelli felül 12es csapszeggel ,alul 16mm csappal. Mint látszik is sok olaj beeresztő furattal rendelkezik és ezüstözött alul felül a tűgörgő kosara. Mint tudjuk ennek nem az a lényege ,hogy drágább legyen mert nemesfémmel vonjuk be,hanem a lebegési effektus kiküszöbölése. Ennek magyarázata nagyon magas fordulaton bekövetkezik a tűgörgő lebegési állapota. Ez kb 10000rpm környékén már várható. Így, ha sima vas kosarat használunk, a tűgörgő nem tud elforogni a kosárban mert vas a vason nem jól siklik. Így előbb utóbb lelapolódnak a görgőink, meg feszíti a kosarat és széttörik .Ezt kiküszöbölhetjük ha a kosarat ezüstel vonjuk be ,vagy ólom bronzzal. Az így bevont kosarak anyaguknál fogva tudják biztosítani a gőrgők siklását. A hajtókar polírozott acél! A csap 54HRC keményságű acél +2 db réz alátét.
Ez a szett 13000rpm-ig bírja megbízhatóan a terhelést! Az ár ezért a termékért szinte nevetséges ,mint tudjuk ha körbenézünk más lapokon.