Piaggio variátor külsőtárcsa könnyítés
Csak kíváncsiságból próbáltuk ki a gyári acéltárcsa könnyítését. A könnyítéstől nem sokat vártunk, de meglepő volt az eredmény. Mint kiderült, 9 dkg-t sikerült lefaragni belőle! Így a Stage6 és ezen tárcsa közt már csak 4dkg a különbség. Könnyítésünk eredménye rendesen meglátszik a gázreakción, és a motor fordulat felfutásán. Főleg ha van hozzá egy könnyített lendkerekünk. A közeli képen látszik, hogy a felület direkt „zsinóros”, nagy emelkedésű. Ennek oka a merevség megőrzése, és a variátortárcsára ható rezonancia hullámok megtörése. Sajnos az eljárás nem olcsó, mert a beállás és a munkafolyamat majd 2 órahosszát igényel. De ez egy lehetőség abban az esetben, ha ragaszkodsz az önindítódhoz, vagy berúgó karral nem rendelkezik a motorod. pl: Ditechek, vagy Derbi GP1 Revolution. Küldött tárcsán tudom elvégezni a könnyítést!