Eredeti japán NTN Piaggio főtengelycsapágy szett, jó minőségű főtengely szimeringekkel.
Ideiglenes készlet hiány,érdeklődni az elérhetőségeimen!
Mi szerelők tudjuk, hogy az új Piaggionak a főtengely csapágyazása nem mondható tartósnak. Képes néhányezer km után megadni magát. Persze szétszedjük a blokkot hibák után kutatva, miért is ilyen rövidéletű ez a csapágyazás. Az hogy elég keskeny a rés a csapágy és a főtengely között, nem indokolja ezt a gyenge tartósságot egy utcai motornál. De mikor a csapágyat kivesszük rájövünk ennek okára...
A gyár úgy döntött, hogy valami olcsó bizonytalan eredetű csapággyal szereli a blokkját. A rá írt betűkből nem derül ki milyen típus. (a karakterekből gyanítom, hogy kínai, vagy valami olcsó ázsiai)
Itt jön a következő probléma! Cseréljük ki megbízható jó minőségű eredeti japán NTN csapágyra! Itt megint falakba ütközünk. Aki már rendelt ilyet annak nem mondok újdonságot. A megrendelt csapágy dobozán Made in Japan NTN csapágyat látunk. Kibontás után sajnos Made in Taiwan -t látunk a csapágyon. Mióta kiadta az NTN Taiwannak a csapágy gyártás nagy részét, nehéz eredetihez hozzá jutni. A Taiwanban gyártott NTN, már rég nem a régi fényében tündöklik. SKF-nél tapasztalatok szerint csak a műanyagkosaras csapágy mondható jónak, az is csak verseny kategóriában ahol megadott üzemóránál, vagy kilométernél cserélni kell. Ezért utcai kategóriánál nem célszerű ezt beépíteni.
Minarellibe a komplett szett 8000ft (Taiwani) De tudja a japán megbízhatóságot!
Az eredeti Japán NTN High-End kategóriában is használható!
A véletlen folytán néhány garnitúra eredeti Japán NTN csapágyhoz sikerült hozzájutnom szimeringestől, szettben. Ezeket a szetteket itt rakom fel a készlet erejéig.