Csapágy átalakítás

3,000 Ft.

A gyártók valamiért figyelmen kívül hagyták a főtengely csapágyaknál az olaj szabad körbejárásának útját. Ez igaz az összes Minarelli és Piaggio blokkokkal szerelt robogóra. Tuning szempontok szerint ez a két legjobban elterjed típus. A probléma oka a főtengelysonkára szorosan ráhelyezkedő csapágy, ami már szinte hozzáér a sonkához. Evidens, hogy ebből az irányból a csapágy kenése minimálisra csökken. Ennek a problémának a megoldására a Malossi is talált megoldást, méghozzá a csapágy külső oldalának csökkentésével, ami 1.2mm. Igaz horror áron adja a cuccát... ;) Tény ,hogy csak speciális felfogó patronnal lehet megcsinálni úgy a műveletet, hogy a csapágy sérülése minden szempontból kizárható legyen. Mi ezzel a technikával rendelkezünk. Ezen eljárás haszanálatával tesztek bizonyítják a csapágyak élettartamának nagyfokú növekedését!Az ár opciónként változó. Ha mi adjuk a csapágyat, teflonos SKF csapágyakat alakítunk át. Az ár 2db csapágyra vonatkozik!

Ár:3,000 Ft.

Milyen motorhoz alakítsuk át a csapágyat.